فرمانده سپاه مراغه: دشمن درصدد جایگزینی ضدارزش ها در جامعه است

 فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: دشمن درصدد جایگزینی ضدارزش ها با القای فرهنگ غربی خود به جای ارزش های اسلامی و انقلابی در جامعه است.

 

سرهنگ پاسدار رضا سامی، روز یکشنبه در همایش نیروهای سپاهی این شهرستان در اردوگاه المهدی، افزود: باید به پاسداری در راه صیانت از ارزش ها و آرمان های اسلامی در مقابل هجمه های دشمنان افتخار کنیم.
وی اظهار کرد: پاسدار، به عنوان واژه ای پرمعنا، نباید مورد خدشه قرار گیرد چرا که، حافظ دیانت، فرهنگ، انقلاب و جامعه اسلامی در برابر تندبادهای بزرگ و تهدیدهای کور دشمنان است.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه یادآور شد: سپاه در طول سال های پس از پیروزی انقلاب، در سال های دفاع مقدس و پس از آن در زمان کنونی، مایه قدرت و اقتدار روزافزون نظام اسلامی در عرصه های داخلی، منطقه ای و بین المللی است.
سامی، ادامه داد: پاسداران به عنوان بازوی کارآمد ولایت و نظام اسلامی، توانسته اند با تکیه بر روحیه جهادی و با تاسی از فرهنگ غنی نهضت عاشورا، توطئه ها و نقشه های قدرت های فرامنطقه ای و ایادی فریب خورده آن ها را خنثی کنند.
وی گفت: پاسداری از فرهنگ، اعتقادات و ولایت به عنوان رکن اصلی نظام اسلامی، رسالت بزرگ و خدشه ناپذیر سپاه بوده و در این راه از هیچ تلاش و مجاهدتی فروگذاری نمی کند.
سرهنگ سامی، با اشاره به نقش خانواده های پاسداران در حفاظت از آرمان های اسلامی و انقلاب، اضافه کرد: خانواده های پاسداران همواره به عنوان تربیت کننده نسل آینده و رشد و تعالی دهنده فکری، عقیدتی و معنوی آنان، حامی اصلی نظام، مردم و پاسداران دلاور این مرز و بوم هستند.
در این همایش از مدافعان حرم شهرستان مراغه با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 26 ارديبهشت 1395برچسب:, | 13:44 | نويسنده : شهروند مراغه ای |